Duurzaamheidscafé over de PVT warmtepomp
Op 6 februari werd in het Huis van Renkum een duurzaamheidscafé georganiseerd over de PVT warmtepomp. Vertegenwoordigers van de Groene Wever waren daarbij aanwezig om hun licht op te steken.
Op 6 februari werd in het Huis van Renkum een duurzaamheidscafé georganiseerd over de PVT warmtepomp. Vertegenwoordigers van de Groene Wever waren daarbij aanwezig om hun licht op te steken.
Gebouwd in 1860, verduurzaamd in 2024. Wonen tussen Kerkpad en uiterwaarden
Op dit moment wordt 87% van de 350.000 woningen in de regio Arnhem-Nijmegen nog verwarmd met aardgas. De resterende 13% wordt verwarmd met een warmtepomp, een warmtenet of anderszins.